top of page

סגירת חנויות באטסי וחקירת אינטגריטי

עודכן: 5 בינו׳ 2022

כמה מילים על אטסי וצוות האינטגריטי המאיים.


נושא שחוזר על עצמו שוב ושוב - צוות האינטגריטי באטסי סוגר חנות, לכאורה ללא סיבה, ואז מתברר ש... לא מולאו דרישות האתר באופן מלא. כן כן, זה כמעט תמיד קשור. (יש טעויות - מדי פעם הם סוגרים סתם. אבל אז הם גם פותחים מייד בפניה הראשונה ללא שום דרישה).


תבינו... אם אין מספיק מידע עליכם כיוצרים, אתם נראים חשודים. הם לא מכירים אתכם ולא, הם לא יבדקו את ההיסטוריה שלכם ואת הסיפור שלכם אם הם חושדים בכם - לא ככה זה עובד.


חובת ההוכחה - עליכם. חובת העבודה לפי החוקים - ועוד איך עליכם. נכנסתם אליהם הביתה. Follow the rules.



Etsy rules

ספר החוקים של אטסי ארוך ארוך ארוך וסבוך. בהנחה שאתם עומדים בדרישה הבסיסית והמצורים שלכם הם אכן מוצרי הנדמייד (לפי ההגדרה הספציפית של האתר) או וניטג' - נציין כמה חוקים עיקריים שנתקלנו בהם כ״עושי צרות״.


א. שלמו חשבון בזמן!

חוב לאטסי, במידה וקיים, יש לשלם עד ל-15 בכל חודש.

במקרה כזה, פשוט היכנסו ל

Shop Manager

Finances

Payments Account

ושלמו את החוב.

החשבון ישוחרר מיידית.


שימו לב - חזרה של מקרה כזה, יכולה להביא לסגירה לצמיתות. שימו לכם תזכורת ביומן בתחילת החודש, לבדוק את מצב החשבון ולשלם במידת הצורך.


ב. יש לכם כמה חנויות? נפלא. זכרו שאסור לפתוח יותר מ-4 חשבונות ואסור להעלות מוצרים זהים לחנויות שונות.

בכל פרופיל חשבון ציינו את החיבור לפרופילים האחרים עם כתובת המייל המלאה של החשבונות האחרים שלכם. בכל shop announcement ציינו את החנויות האחרות כולל לינק. לא וריאציה על זה, לא לשים ב about של החנות, לא לבלבל בין חנות לפרופיל ... לבצע כמו שהם מבקשים בצורה מדוייקת.


ג. מלאו about. הכל כולל הכל. כל תיאור התהליך היצירתי שלכם כולל תמונות ווידאו.


ד. הצהירו על ספקי ייצור! אטסי לא טיפשים. הם יודעים שמעצבי תכשיטים מצליחים לא יוצקים ומצפים בעצמם. הם יודעים שמעצבי בגדים ותיקים מצליחים לא תופרים בעצמם. לא הצהרתם? זה אומר שהייצור המוני. נקודה. אתם אשמים עד שתוכח חפותכם. אין לכם ספקים? ראו סעיף ב.


ה. כל מי שמעורב בחנות שלכם בטווח הארוך, חייב להיות מצויין ב shop members. מנהל סטודיו, מתפעל/מקדם חנות, סטודנט שלקחתם לעזור לכם עם קונבוס, מי שמתעסק עבורכם במשלוחים, גיסתכם שמעלה לכם תמונות כי חסרה לה תעסוקה... הכל לגיטימי. רק תצהירו. בעל החנות (אתם) חייב להופיע כ owner ו designer. זה ... החוק.


שימו לב, אנשי שירות באטסי צריכים לדעת כיצד להתחבר (ולהתנתק) בצורה נכונה למספר רב של חשבונות. אם לקחתם שירות מאדם מסויים, וודאו שהוא יודע איך... אם לא, כנראה שזה לא האדם הנכון עבורכם.


ו. אל תשתמשו במערכת הקונבו לקידום מכירות. פשוט אל. ממש אל. אפילו אל תחשבו על זה.


ז. אל תתעלמו מקייסים. תענו ומייד. אם יש צדק כלשהו בצד הלקוח - טפלו. אם כמה קייסים נפתחו באותו הנושא - טפלו בנושא ותדאגו שזה לא יחזור יותר. למשל, כן - הדואר אשם בכל 5 האיחורים שקרו לכם בחודש אוקטובר. רשמתם באקספקטיידד דליברי שיקח חודש. אתם לגמרי סבבה - אבל אם יש לכם לקוחות שמתבאסים מדואר רשום, אולי הגיע הזמן לשדרג שיטת משלוח? תמיד יש מה לעשות מהצד שלכם.


ח. הקפידו על ציון שירותיות גבוה -

ציון ה- SLS Service Level Standards של אטסי, קיים בכדי לוודא שניתן לקונים שירות ברמה מספקת. כל הפרטים כאן:


ט. אל תפנו מכירות לאתר שלכם. אל תעבירו שיחות מהקונבו למייל. אל תתנהלו בזלזול כלפי המערכת שהביאה אליכם את הלקוח.


וחברס, קחו אחריות. נכון, הם לא נחמדים שם באינטגריטי. אבל זו העבודה שלהם. תעשו את שלכם על הצד הטוב ביותר.


ומה קורה אם סגרו לכם?

אל תחכו שיודיעו לכם מה קרה- זה לא יקרה.

תפתחו קריאה ב Help Center > לחיצה על I still need help > Email us - ותבקשו הסבר.

הסבר כיצד לערער והסבר מה היתה הבעיה - יגיע במייל.


מוזמנים לפנות אלינו לעזרה בכל מקרה כזה! לפעמים הלחץ וחוסר הנעיצות במקרים כאלו, דורשים כתף תומכת.


בהצלחה 💛

Comentários


bottom of page