מערכת ה-policy settings החדשה באטסי
- קא-צ'ינג!
- 23 בנוב׳ 2022
- זמן קריאה 2 דקות
לאחרונה, אטסי עדכנו את מערכת המדיניות בחנות לגבי החזרות, החלפות וביטולי עסקאות.
הנה הסבר כיצד לעבוד עם המערכת המעודכנת.
הגדרת המדיניות להחזרות והחלפות
נעשית מה-Shop Manager
Settings
Policy settings
טאב ראשון - Returns and exchanges

לחיצה על סימן העיפרון מימין לפרופיל מדיניות קיים, יוביל למצב עריכה, שם נעדכן נתונים ונשמור.
ולחיצה על Create policy תייצר פרופיל מדיניות חדש.
כך נראה פרופיל מדיניות חדש:

נעדכן את הנתונים לפי הרצוי לנו:
אם לא נרצה לאפשר החזרות ו/או החלפות, נלחץ על ה-V מימין ונבטל את האפשרות (יהפוך ל-X).
אם נרצה לאפשר, נשאיר את ה-V ונעדכן את מספר הימים לאחר מסירה, שצריך ליצור אתכם קשר בנושא.
דוגמה לפרופיל המאפשר החלפות והחזרות ביצירת קשר תוך 14 יום:

דוגמה לפרופיל המאפשר החזרות ביצירת קשר תוך 30 יום, אבל לא מאפשר החלפות:

דוגמה לפרופיל שלא מאפשר החזרות וגם לא החלפות:

נסיים ע"י לחיצה על כפתור Save and apply.
במסך המדיניות הראשי, באותו הטאב, יופיעו כל הפרופילים שהגדרנו, ושמם משקף את המדיניות עצמה. כמו כן, מצויינת כמות הליסטים המשוייכים למדיניות הזו.

כל פרופיל, ניתן לעריכה ושינוי.
כל פרופיל, מלבד הראשון שנוצר יחד עם המערכת, ניתן למחיקה.
כעת נשייך מוצרים למדיניות.
Shop manager
Listings
עבור מוצר יחיד, נערוך את הליסטינג ונגלול למטה.
עבור מוצר חדש, ללא מדיניות שנבחרה, המערכת תציע את פרופיל המדיניות ברירת המחדל.

נלחץ apply אם נרצה לבחור בפרופיל זה או, Choose another policy אם נרצה אחרת ואז apply.
עבור מוצר שיש לו מדיניות:

נלחץ על change policy אם נרצה לבחור מדיניות אחרת ו-apply.
עבור מוצרים מרובים,
נסמן אותם ב-listing manager

נלחץ על editing options
ו-change return and exchange policies

ואז נבחר פרופיל מדיניות ונאשר עם apply

הגדרת המדיניות לביטולים
נעשית מה-Shop Manager
Settings
Policy settings
טאב שני- Cancelations

מדיניות הביטולים חלה על כל החנות.
נערוך ע"י לחיצה על סימן העפרון מימין.

נבחר מדיניות רצויה לנו -
אם לא נאפשר ביטולים, נלחץ על ה-V ונבטל (יהפוך ל-X).
אם נאפשר, נבחר את חלון הזמן ליצירת קשר.
ונפרסם ע"י כפתור ה-publish.
הגדרת מדיניות פרטיות
נעשית מה-Shop Manager
Settings
Policy settings
טאב שלישי - Privacy
התוכן לא השתנה, רק המיקום. מדובר באותה מדיניות פרטיות שהיינו צריכים להזין בעבר.
חריגות מהמדיניות
חריגות מהמדיניות (למשל "החזרה אינה אפשרית למוצר בסייל" או "אין ביטולים למוצר עם חריטה") - יש לציין בשני מקומות:
א. ב-FAQ של החנות
ב. במייל לקונה לאחר רכישה
במידה וזה בוצע, ההחרגה הופכת לחלק בלתי נפרד מהמדיניות (הנושא נבדק ואושר ע"י Etsy).
בהצלחה!
Comments