5 טעויות קטנות אבל משמעותיות, שעושים מוכרים באטסי.
- קא-צ'ינג!
- 12 בינו׳ 2021
- זמן קריאה 2 דקות
עודכן: 31 במרץ 2021
מוכרים רבים מגיעים אלינו לפגישות יעוץ ולדוחות ניתוח של החנות ואנחנו רואים את 5 הבעיות האלו כמעט בכל חנות...
אז חיסכו לעצמכם זמן וכסף, בידקו את המצב אצלכם ותקנו לפי הצורך:

א. אריזות מתנה - פיצ׳ר חמוד באטסי, שהרבה מאד מוכרים מנצלים, הוא האפשרות להציע אריזת מתנה משודרגת בתשלום. כשמאפשרים את האריזה, נותנים לה מחיר ומוסיפים תמונה והאופציה מופיעה כאפשרות תוספת ללקוח בעגלת הקניות. רק מה? כמעט כל מי שנתקלנו בו, הציע את אותה אריזה שהוא אורז בה במילא! כי ״אני אורז נורא יפה תמיד״. יותר מכך... רוב מי שראיתי גם השאיר את אותה תמונת אריזה בליסטים עצמם. אל תבלבלו את הלקוח. יש אריזה ברירת מחדל בחינם ויש אריזה משודרגת בתשלום - תדאגו שתהיה מ-ש-ו-ד-ר-ג-ת. צלמו בהתאם והסבירו בהתאם בתיאור. תהיו מדוייקים ופשוטים. אין לכם אריזה משודרגת? אז אל תציעו...
ב. גילום סכום המשלוח והצעת משלוח חינם במוצר זול, נפוץ ותחרותי - כן, זה נחמד להציע משלוח חינם. יש פילטר מיוחד לזה בחיפוש, אטסי דוחפים לכך וזו אחלה הטבה. אבל מי מכם שמוכר מוצר זול, נפוץ ותחרותי, לרוב פשוט מוציא את עצמו מהמשחק אם הוא מגלם את מחיר המשלוח המלא במוצר. אם כל המתחרים מוכרים את המוצר ב-$35 ואתם ב-$45... מה עשיתם? לקוחות מסתכלים *קודם* על המחיר ואחר כך על המסביב. אם אתם מוכרים מוצר יקר, תוספת המחיר שולית והלקוחות יצפו למשלוח חינם (ומהיר ומבוטח). למקרים כאלו - ההמלצה הזו טובה. אבל למקרה ההפוך? בואו נגיד שככה בדיוק הורגים מוצר. אז אם אתם מאלו שמוכרים באזור התחרותי, תנו משלוח חינם כהטבה אמיתית מתי שאתם יכולים ואם אתם יכולים והשתמשו ב- free shipping guarantee לארה"ב ברכישות מעל 35$ במקום נתינת הטבה גורפת.
ג. שדרוג משלוח מהיר - הרבה מוכרים של מוצרים לא יקרים, לא מציעים שדרוג משלוח מהיר כי ״מי ישלם על משלוח יותר ממה שעולה הפריט?״ תתפלאו. הרבה מאד לקוחות. אל תחליטו עבורם למה הם זקוקים. אם מישהו זקוק למוצר כמתנה והמוצר שלכם הוא הוא המתנה המושלמת בעינהם - הציעו שדרוג ואפשרו קניה. לא לסגור דלתות אף פעם.
ד. Copy listings - הדרך הקלה והכיפית להעלאת פריטים היא העתקה מליסט קיים. נכון מאד. אבל... שימו לב לפרטים! אם העתקתם מוצר כחול למוצר אדום, עברו על התיאור ועל האטריביוטס ועל הכותרת והתגיות ושנו את הצבע. כנ״ל גדלים, חומרים ועוד. אנחנו רואים שוב ושוב שמתעלמים ומשאירים פרטים טכניים שגויים וזה פשוט מבלבל את הלקוחות ומשאיר אותם ללא יכולת להזמין - פשוט כי הם לא מבינים מה יגיע אליהם... מה שבתמונה? או מה שכתוב?
ה. פוליסיס - השימוש בתבנית המוכנה של אטסי למדיניות, הוא מבורך. אבל יש נטייה להפעיל את התבנית ולא לערוך אותה. חשוב להוסיף estimated delivery time למיקומים מרכזיים. ובמיוחד, לשים לב להוריד כל מה שלא רלוונטי לכם בחלק של ״מה לא ניתן להחזיר או להחליף״ (אתם מוכרים תכשיטים? אז למה לרשום שלא ניתן להחזיר מוצר דיגיטלי?) וחשוב מאד להוסיף לחלק הזה את items on sale .
אז זיכרו שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים. שימו לב ותקנו את הדורש תיקון. ובהצלחה!
Kommentit